Er der styr på udvekslingsbureauernes samarbejdspartnere?

I en artikel beskrives det hvordan unge i en række lande bliver solgt til sex selvom den der har arrangeret indrejsen har de lokale myndigheders godkendelser.

Det er med andre ord ikke nok for bureauerne at kunne hævde at deres lokale samarbejdspartner er godkendt af de lokale myndigheder.

Bureauerne er selv nød til at være til stede i de lande, de sender udvekslingsstuderende til.

Men det gør de ikke. De peger på at de lokale samarbejdspartnere bærer det fulde ansvar. Det er ansvarsfraskrivelse af værste skuffe!

Kilde:

Tags: , , , , ,

About birthe1951

Jeg sidder her og venter på at få overstået de sidste år inden at jeg går på efterløn. Ryggen er ikke god længere og min mand er faldet bort. Jeg kunne gå efter et skånejob men et eller andet sted er jeg for stolt. Jeg har altid klaret mig selv siden at jeg flyttede sammen med min afdøde mand. Børn fik vi aldrig, men både min bror og min søster har nogle som jeg har nydt at være sammen med. Min fritid går med at læse gammel litteratur og jeg er flittigt bruger af bibliotekets læsesal i min sparsomme fritid, så jeg kan holde mig opdateret om tingenes tilstand. Ja og så blev jeg bruger af denne nymodens teknologi med ekspertise på brugerniveau med hensyn til både maskinel og programmel, som de unge kalder hard- og software. Indtil 2013 holdte min blog til på Avisen 24 timers hjemmeside, men tiderne var dårlige og avisen lukkede d. 21 marts 2013. Derfor transporterede jeg alle blog-indlæg hertil og nu fortsætter jeg min skriveri her.

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.